Doof Clenas Forum & Collective


Go Back   The Doof Clenas Motorcycle Collective > Search Forums
CHALLENGE COINS, PATCHES, TIMER COVERS, HATS, T-SHIRTS IN STOCK NOW - Click on the "Doof Wares" link on the menu bar... ------------------------------ Current Homeland Diaper Rash Level: Light Pink - Chafed, yet faintly amusing ------------------------------ Lady G's Doofishul Theme for August is: Redheads ------------------------------ LISTEN TO OUR NOT QUITE FINISHED THEME SONG... CLICK HERE!... THANKS, BUZZ!!!!

Showing results 1 to 25 of 500
Search took 0.06 seconds.
Search: Posts Made By: DAK47
Forum: Celebrations! 10-13-2018, 08:31 AM
Replies: 10
Views: 84
Posted By DAK47
Happy Birthing Day Good Doctor!! Hope it is fun...

Happy Birthing Day Good Doctor!! Hope it is fun and utilizes a little range time amongst other fun activities :DD ....
Forum: Cages 10-13-2018, 08:20 AM
Replies: 2
Views: 81
Posted By DAK47
Getting Blown and Pressurized....

So, I'm shipping my Auto's B-Day gift in just under 2 months to Davenports.
Coming back at 700hp with a Magnuson TVS 2300 huffer under the hood and a 5 year warranty :whistling:

Thought about...
Forum: The Arsenal 10-13-2018, 07:44 AM
Replies: 7
Views: 151
Posted By DAK47
Dang, Allrighty then I have some counter time to...

Dang, Allrighty then I have some counter time to utilize and compare. I have no Glocks in the safe, on the other hand I do have a sweet shooting S&W Model 29. So....
Forum: The Cooking Channel 10-12-2018, 07:33 AM
Replies: 35
Views: 2,983
Posted By DAK47
:w00t: :bowdown: Cheers man!.....

:w00t: :bowdown:

Cheers man!.....
Forum: Random Crap 10-12-2018, 07:29 AM
Replies: 0
Views: 50
Posted By DAK47
My Version of Modern Art...

Even She Who Must be Obeyed agreed with my choice of colours and backing for this picture. The General sent this about 8 months after I bought the car (least I could expect after no lube lol) has a a...
Forum: The Cooking Channel 10-12-2018, 06:48 AM
Replies: 35
Views: 2,983
Posted By DAK47
Damn, why thank you Tom!! Reads very delicious,...

Damn, why thank you Tom!! Reads very delicious, I'm going to do a trial run here this afternoon. Auto is the Salsa Queen, I can hardly wait!!!
Forum: Random Crap 10-12-2018, 06:36 AM
Replies: 15
Views: 251
Posted By DAK47
Hell Ya! :bluesbros: I have to go to my...

Hell Ya! :bluesbros:

I have to go to my branch in Houston soon also, if that is closer or along the way?!?
Forum: Celebrations! 10-11-2018, 05:38 PM
Replies: 11
Views: 149
Posted By DAK47
Just seen this!! Happy Belated B-Day, I'm...

Just seen this!!

Happy Belated B-Day, I'm sure you got another yard tractor!! May you've enjoyed and done zero work.......

Cheers!
Forum: The Arsenal 10-10-2018, 07:07 PM
Replies: 7
Views: 151
Posted By DAK47
Single Stack 9ís.....

Iím in hog heaven down here. Iím limited to a barrel length no shorter than 4.134Ē in Kanukistan so pocket pistols are verboten unless your grandfathered thru on a 12.6 prohibited license and keep...
Forum: Specific Crap 10-10-2018, 05:03 AM
Replies: 6
Views: 219
Posted By DAK47
Big azz capacitor hooked up to the door handle &...

Big azz capacitor hooked up to the door handle & latch. A discreet switch and a bar with an insulated handle to discharge it. Too bad your so far away, I have several but too heavy to ship but they...
Forum: Random Crap 10-07-2018, 06:36 PM
Replies: 15
Views: 251
Posted By DAK47
Well now, we will need to twist the top off of a...

Well now, we will need to twist the top off of a brewskie and meet!



End goal yes but Autoís Dad and grandkids are a bit of a challenge. The old boy is getting pretty frail so Iíll buy a place...
Forum: Random Crap 10-07-2018, 06:27 PM
Replies: 26
Views: 472
Posted By DAK47
Take it and run.... How close are you to hanging...

Take it and run.... How close are you to hanging it up? Or will this enable feet up and just putzing when you want to?
Forum: Random Crap 10-07-2018, 05:27 PM
Replies: 15
Views: 251
Posted By DAK47
Semi Southern Observations.....

So been down for two weeks in Stillwater Ok, fly home Tuesday night...

Few things that have struck me after being catapulted into the local culture.
• Folks here are very damn nice, the whole...
Forum: Celebrations! 10-07-2018, 04:54 PM
Replies: 20
Views: 225
Posted By DAK47
Happy Belated Birthday Tom! Sounds like it was a...

Happy Belated Birthday Tom! Sounds like it was a fine celebration with a excellent theme!
Forum: Random Crap 10-07-2018, 04:52 PM
Replies: 26
Views: 472
Posted By DAK47
Shiny or Matte?

Shiny or Matte?
Forum: Random Crap 09-28-2018, 07:52 PM
Replies: 6
Views: 142
Posted By DAK47
Also know youíre in Oklahoma when your office has...

Also know youíre in Oklahoma when your office has two rows of smokers and bbqs with someone who cooks all morning every day for lunch....

Dirk
Forum: Random Crap 09-28-2018, 07:49 PM
Replies: 6
Views: 142
Posted By DAK47
Stillwater is just a short burn, so sadly no. Did...

Stillwater is just a short burn, so sadly no. Did get to fly United first class and see Denver lol..



It would be an honour, I have to cross back into Kanada on Oct 10th and then re-enter with...
Forum: Random Crap 09-27-2018, 08:24 PM
Replies: 6
Views: 142
Posted By DAK47
The Company Listened.....

The heavy industrial construction is not known for being exactly stable....

From going mining in the far, far north and now my second night in Stillwater OK. My 2 week letter got me across and my...
Forum: The Prayer Line 09-27-2018, 07:59 PM
Replies: 11
Views: 140
Posted By DAK47
Just seen this.... Prayers from us for a speedy...

Just seen this.... Prayers from us for a speedy and complete recovery!!

Dirk
Forum: Random Crap 09-20-2018, 12:45 PM
Replies: 4
Views: 163
Posted By DAK47
Punching a Portal....

Not like the movies at all :doh:

Just inked the contract, going to blast a portal in horizontal at the bottom of a large open pit mine so they can continue underground mining operations. Also have...
Forum: The Arsenal 09-16-2018, 10:53 AM
Replies: 4
Views: 117
Posted By DAK47
Another Weekend Slides By....

Not in the bush chasing swamp donkeys :badmood: Ahh well, hanging out with my Auto is a pretty good consolation prize as we finish one of the reno's.

Going to go pick up 600 sq' of vinyl plank,...
Forum: The Arsenal 09-16-2018, 10:39 AM
Replies: 6
Views: 174
Posted By DAK47
Right on! Congrats, I have Liberty safes as...

Right on! Congrats, I have Liberty safes as well.... One round combo and one digital with flat bolts on the door. Had zero issues with either besides that they totally lie about actual capacity when...
Forum: Remodeling or Building 09-15-2018, 11:06 AM
Replies: 31
Views: 1,000
Posted By DAK47
Thanks All, I'm a little proud of this reno,...

Thanks All,

I'm a little proud of this reno, besides the kitchen it has the most eye candy for me... Weird how time slips past, we just did the kitchen (11?yrs ago) and it needs a little spruce...
Forum: General Bike Discussions 09-04-2018, 07:37 PM
Replies: 4
Views: 126
Posted By DAK47
LOL, I feel for you Tom and at the same time...

LOL, I feel for you Tom and at the same time blessed for the relationship I have with mine. We drink beer in the back and dig thru parts sometimes......

Nicely done on the zen composure control!
...
Forum: Remodeling or Building 09-02-2018, 10:16 AM
Replies: 2
Views: 135
Posted By DAK47
Just Say No to Carpet......

Stay out of the gutter ya Doofs & Zints.... :DD

As we finish our carpet purge the last three holdouts are the bedrooms upstairs. No more kids at home so no problem....

Our MB is an addition...
Showing results 1 to 25 of 500

 
Forum Jump

All times are GMT -5. The time now is 06:57 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright ©2006 - 2016 doofclenas.com, LLC
The Doof Clenas 43 logo is a registered trademark of doofclenas.com, LLC
Doof Clenas Forum & Collective